Vr1 pakt de draad weer op in de competitie!

• Eindstand:
  • Datum:
    28 november 2023

Nadat we vorige week voor de beker speelden en ook wonnen was het nu weer zaak om het weer op te pakken in de competitie. We speelden om 09.45 uur uit tegen Brabantia en wederom op kunstgras. Geen echt fijn tijdstip en zeker ook niet onze favoriete ondergrond, maar dit mag nooit een excuus zijn dus vol goede moed togen wij naar Eindhoven.

Onze Vr1 zit echt in de winning mood maar heeft het altijd lastig tegen tegenstanders die onderin bivakkeren. Is het onderschatting, is het de focus of toch iets anders maar het blijft een repeterend verhaal helaas. We begonnen nog niet eens zo onaardig maar het was het allemaal net niet. De eindpass ontbrak of was niet nauwkeurig genoeg en als we een kans kregen werd deze niet met volle overtuiging afgemaakt. Het was wel éénrichtingsverkeer richting hun doel en de 0-1 kon eigenlijk niet uitblijven. Na dik 20 minuten kwamen we dan ook op voorsprong al was het door een eigen doelpunt van Brabantia. Er werd heel goed druk gezet door onze spitsen en hun laatste man raakte in paniek en passeerde haar eigen doelman, ook deze tellen gewoon. Hierna hadden we onze beste periode en liepen we al snel uit naar 0-2 en niet veel later na 0-3, wedstrijd gespeeld. Dit was tevens de ruststand.

De tweede helft ga ik kort over zijn, slecht voetbal alsnog veel kansen en de 0-3 bleef op het bord. Een zakelijke overwinning en gewoon weer 3 punten bijschrijven. Nog 2 wedstrijden te gaan tot aan de winterstop, 1 voor de competitie en op 17 december voor de beker, want ook hier doen onze meiden nog volop mee. Aanstaande zondag zijn we vrij, op 10 december spelen we onze laatste competitiewedstrijd dit jaar wederom uit tegen SBC Vr1. Het blijft razend spannend bovenin en het is dus zaak om niks te laten liggen.

Gr De Razende Reporter

Deel dit artikel

Vr1 pakt de draad weer op in de competitie!

• Eindstand:
  • Datum